Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Rossinek | użytkownik

imię i nazwiskoArtur Rosa adresBukowno / Olkusz zarejestrowany14.09.2008 @18:32:07 ostatnio na stronie09.04.2016 @01:30:03

O mnie?
Wszystko co mogę o sobie powiedzieć pokazuje w moich pracach.
Zapraszam do galerii.



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty OnetSkyperos_sa Gadu-Gadu2028541
digarty56 komentarze1572 posty na forum6

komputer / sprzęt
Sony Alpha 700, Sony DT 16-105 mm f/3.5-5.6, Tamron AF 55-200 mm f/4-5.6 Di II LD Macro

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Ewczi    18.04.2009 @23:33:21
dzięki
_______
nie trawię chamskiej krytyki, oceniania z zemsty bądź po złości oraz leczenia kompleksów!!

Zapraszam do komentowania i oceniania moich prac.
~colouredrainbow    14.04.2009 @00:08:40
Dzieki
Dopiero sie ucze... i czesto pomaga mi krytyka innych, wiec powiedz co zle...
Btw. Ze mnie sie zawsze smieja ze pstrykam w pasjansa ale widze nie jestes sama.
~Ewczi    12.04.2009 @19:47:51
jakość niestety pada przy skanowaniu dzięki za odwiedziny i pozdrawiam
_______
nie trawię chamskiej krytyki, oceniania z zemsty bądź po złości oraz leczenia kompleksów!!

Zapraszam do komentowania i oceniania moich prac.
~BlackCat666    11.04.2009 @23:39:21
Ciężko zupełnie wyeliminować szumy.
_______
"W chorym świecie być zdrów na umyśle to feler."
~jmirek    11.04.2009 @12:22:55
piła zawsze się przyda Wesołego!
_______
Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://www.instancje.pl
~YunnanArt    10.04.2009 @20:29:36
Dzikuję za rewanżyk i polecam się na przyszłość :P
~fiorano    02.04.2009 @13:37:39
DD? co to znaczy?
~stillrebel    15.03.2009 @20:42:55
nie wrócił tylko wpada przelotem
fajny sprzęt:p
~kFfiatuszek    15.03.2009 @13:18:18
mr <3
~tuchna    12.03.2009 @19:18:55
dzięki za docenienie mojej pracy
~kFfiatuszek    11.03.2009 @21:47:21
oj kochanie, tesknie! ;* ^pozdrowienia od Patu i Violci!
~misza277    08.03.2009 @11:50:22
thx
_______
~misza277    08.03.2009 @11:25:16
e tam nie przesadziłam
_______
~tickk    06.03.2009 @21:31:09
noo więc.. teraz już sama nie wiem xd
sprawa wygląda następująco: jest ciepło xD właśnie weszłam do domu po 2 godzinach siedzenia na dworze i stwierdzam, że jeśli taka temperatura ma być na bibie, to jest ok. gorzej jeśli się ochłodzi. bo nie wiem czy wytrzymamy znaczy ja wytrzymam, ale reszta zawsze ma jakiś problem jak jest zimno ^^ reasumując my proponujemy za tydzień w piątek lub sobotę, choć bardziej skłaniamy się ku piątkowi jeśli jednak będzie zimnooo to jakoś będziemy musieli wytrzymać do.. 20 ^^


i.. stwierdzam również, że skoro tak zasugerowałeś te swoje urodziny, to tym razem zamienimy się może rolami przy wspólnym organizowaniu biby? xd Ty zapraszasz, ja przychodzę xD
~tickk    06.03.2009 @16:11:14
ooooookej, mamy już z Katarzyną pomysł na termin :D
~happinesSzur    05.03.2009 @18:10:41
masz całkowitą racje:D
~happinesSzur    04.03.2009 @20:45:57
da sie
~tickk    04.03.2009 @20:15:03
o, dobrze, że mi przypomniałeś, też miałam to robić :p
więc Tobie miłego uczenia xD
~tickk    04.03.2009 @20:12:04
a to zdziwko, osz kurcze! :o

wreszcie odważyłam się coś do Ciebie napisać ze swojego profilu, zawsze Kasia z Tobą pisała.. ale telefoniczna rozmowa mnie jednak przerasta..
~tickk    04.03.2009 @20:04:15
haha, dziękuję za poprzednie, to i następne xD


p.s. tu Karola, żeby nie było :P
~tickk    04.03.2009 @19:50:09
osz Ty kurde, ale cwaniak z Ciebie xD



no popatrz, mamy takie same tekściki, ale jesteśmy fajni xd
ostatnio edytowane: 2009-03-04 19:56:40
~tickk    04.03.2009 @19:04:33
~tickk rewelacja
04.03.2009 @14:48:49
osz kurcze


~Rossinek rewelacja
04.03.2009 @17:51:05
Osz ty kurcze


odgapiłeś xD
ostatnio edytowane: 2009-03-04 19:05:38
~egzystencjalna    04.03.2009 @15:18:39
na tle nerwowym wypadają mi gałki oczne, ale nie przejmuj się xD
~egzystencjalna    03.03.2009 @20:04:53
dzikie?
~tickk    03.03.2009 @13:25:08
tak, powiem :p
ja piszę częściej! xD

ostatnio edytowane: 2009-03-03 18:44:08
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 14 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt